Friday 10 May 2013

Suspek tertangkap kerana diserang buaya.

Bryan Zuniga
Gambar: Bryan Zuniga telah diserang oleh buaya (Gambar: Pinellas County Sheriff Pejabat)



Florida:Keputusan suspek melarikan diri daripada pihak polis memakan diri sendiri kehebatan selepas pertemuan kejutan dengan buaya lapar.

Apabila 20 tahun Bryan Zuniga melarikan diri dari pegawai-pegawai berikut berhenti trafik pada hari Khamis, reptilia membantu mengambil ia atas dirinya untuk menguatkuasakan lengan panjang undang-undang.

Suspek Florida telah dikesan oleh pegawai-pegawai beberapa jam kemudian di hospital di mana beliau telah pulih dari serangan buaya.

'Beliau menyatakan beliau sedang menonton lompat ikan apabila dia jatuh dan telah diserang oleh buaya an,' St Petersburg pegawai polis yang menulis dalam satu laporan.

alligator
                                   Gambar:Florida adalah rumah kepada kira-kira satu juta buaya (Picture: EPA)

Terdahulu, beliau telah ditahan oleh polis selepas gagal untuk mengekalkan satu laluan sebelum dia ditarik kenderaan lebih dan membuat melarikan diri.

Beliau memberitahu timbalan dia telah diserang oleh buaya berhampiran loji rawatan air dan dirawat untuk luka-luka tusukan berbilang ke muka, lengan dan ketiak kawasan.

"Dia kata dia telah diserang oleh buaya, 'sheriff jurucakap Cristen Rensel memberitahu Tampa Bay Times. "Ia masih tidak jelas bagaimana dia mendapat ke hospital. '

Beliau telah didakwa melarikan diri dari polis, memandu dengan lesen yang digantung atau dibatalkan dan menentang pegawai tanpa kekerasan.


sumber:UK metro news.

No comments:

Post a Comment