Friday 10 May 2013

Jay Z seorang pengembara masa?(gambar)

                Jay-Z
                       Adakah ini masa perjalanan Jay-Z? (Gambar: Reddit / Schomburg Center)


Kita sudah tahu dia adalah seorang pemuzik yang berbakat tetapi boleh AS rapper Jay-Z juga mampu perjalanan masa?

Jika gambar yang diambil pada tahun 1933 adalah apa-apa untuk pergi oleh maka maestro muzik telah retak meneroka melalui dimensi.

Ia menunjukkan seorang lelaki yang menyamar dalam topi dan kot yang kelihatan seperti Man Jigga itu.

Pukulan itu diambil dalam kemurungan era Harlem hampir empat puluh tahun sebelum MC dilahirkan jadi ia adalah sama ada seseorang yang kelihatan seperti dia, yang mungkin kes itu, atau Jay Z telah mengambil bahagian dalam masa melompat.

                          Jay-Z
                                        Jay-Z di Los Angeles Lakers perlawanan pada bulan Januari (Gambar: AP)


Gambar hitam dan putih pada asalnya dimuat naik ke Reddit oleh jdym00 dan serta-merta mendapat orang bercakap mengenai sama ada Hov memiliki teknologi tidak ada orang lain telah.

Alsorobots berbanding dia ke Kembali ke filem Masa Depan watak Marty Mcfly, dan menulis: ". Tidak, dia mempunyai Marty Mcfly sindrom dan semua nenek moyang lelaki itu kelihatan seperti dia '

Goodmovies123 secara berseloroh mencadangkan mungkin ada filem berdasarkan bintang hip hop ponteng melalui masa.

Beliau menambah: 'Jika ada sebuah filem tentang Jay-Z perjalanan melalui masa, melepak dengan pemuzik, dan rapping lebih gaya muzik pada masa itu, saya akan menonton itu.

'Lagu ini boleh dipanggil "The Album Back."'

Gambar itu dilaporkan yang diperolehi dari Pusat Schomburg untuk Penyelidikan dalam Budaya Hitam, yang terletak di New York Public Library, dan pada asalnya diambil oleh Sid Grossman.

Jay-Z tidak boleh menjadi satu-satunya selebriti yang yang terlibat dalam melanggar realiti dengan laporan sebelumnya Nicolas Cage dan John Travolta mungkin juga telah ditipu masa.

No comments:

Post a Comment